[silindi] Osmnn_457 4 dikişim vardı ilki 23. Gün düştü biri 29 diğer ikisi 39. Gün düştü Yani Tam 40 günde iyileşti 🙂
Busranisa Osmnn_457 20 den sonrs düşmeye başladı suan 23 günlüğüm hala 2 tane duruyo inş düşer de kurtulurum 🙄
Asliibaraak Osmnn_457 ben agrıdan oranın sızısından duramıyorum doğum yapalı 8 gün oldu ama hala feci şekilde sızlıyor alt tarafımda şişlik olustu bide 😒
Osmnn_457 [silindi] ay çok uzun sürmüş benim dikişler çok ağrıyor duramıyorum ağrı kesici kullanıyorum bi yan etksi olurmu acaba
Osmnn_457 Duru345 çok uzun sürüyormuş tuvalate otururken sorun yaşıyormuydunuz ben dayanamıyorum ağrısına
Duru345 Asliibaraak şişlik oluşmaması için kesilen tarafa değil de bir tarafa oturmanız gerekiyor şiştigi zaman daha çok agrı çekersin demişti doktorum
umaysmomm Osmnn_457 normal doğum yaptım iç dış 20 dikişim vardı tam 1 ay hiç oturamadım hep bağdaş kuruyordum 40ımız çıktı rahatladım oturabildim sızlama da yoktu o zaman tamamen geçmişti
Zeynepelam2020 2 bucuk ay oldu nerdeyse ama hala minnak bi şişlik var dikiş yerimde azcık agrı yapıyor bazen ama 40 günde artık iyileşmiştim tam olarak
Busesrmz Osmnn_457 benim ilk hafta dikişlerim açıldı tekrar dikildi 1 ayda iyileşti tam ama hala kaşınır