bence de cevreyi dusunmeyin, onceliginiz bebek. benim de hep bebekli komsularim oldu, hala var. hicbir zaman rahatsiz olmadim. turumuzun gelecegi bu bebekler . ben duydugumda sadece uzulurum asla rahatsizlik aklima gelmez. azaltarak biraktirmaniz gerek