Sevdicegim bence mesaj atmanız pek hoş olmamıs siz evlisiniz ve cocugunuz var yani ne diye elin adamına tebrık mesajı atıyım ki? 😐 banane yani, eskiden sevdıgınız olabılır ılk askınız olabılır ama bu bı kocanız ve anne oldugunuz gercegını degıstırmıyo, aynı duruma kendınızı koyun esınız boyle bisey yapmıs olsaydı siz ne hissederdiniz? Tamamen iyi niyetli bi tebrık mesajı mı diye dusunurdunuz siz karar verin..😐