CocukGelisimci gerçekten sizi tebrik ediyorum. Benim de eşimin eski kız arkadaşı evlenmişsin hayırlı olsun diye mesaj atmıştı, eşim de bana göstermişti aklında bir şey kalmasın diye. Nasıl sinirlenmiştim o kıza, ne büyük saygısızlık.
Geçen gün burda sormuşlardı ihanet ile ilgili. İhanet sadece fiziksel olmuyor, düşünmek mesaj atmak sonra da ama ben eşimi seviyorum demek de ihanet. Hem kendine hem de eşine. Gerçekten hayret ediyorum ya.