Dzeyy Kızlar gögsümğn ucu yoktu slikon uç kullanıyırm bebeğim 7 günlük slikon uçla emdiğinden mi blmyorm boğazında kalıyor dudakları morarıyo bebğimin yaşayan varmı slikon uç biberon görevi gördüğünden mi acaba böyle oluyo
Deletedmom896 Dzeyy Sütünüz yoğun tazyikli geliyordur yada emzirme pozisyonunuz yanlıştır uçla alakası yok
Dzeyy Deletedmom896 bazen bakıyorum uçun içi sütle dolmuş oluyo onu toplu bianda çektiğinden mi oluyor acaba
Deletedmom896 Dzeyy Aynen öyle biraz sağım yapın öyle verin sonra zaten düzeliyor emme yutma kabiliyeti gelişiyor