Goktug1651 Binnur94 sadece hastane ve sağlık ocagına cıktık.ama ince müslin örtüye sararak hergün balkonda iki üç dakika duruyoruz
Binnur94 Mrcnry maşallah :) bize de zaman geçmedi dışarı çıkmadık hiç o yüzden sanırım siz çıktınız mı
Binnur94 Yelizisz çoook üzüldüm :((( Rabbim en yakın zamanda sizi evladınıza kavuştursun inşallah çoook geçmiş olsun
Yelizisz Binnur94 amin inşallah çok sağolun 🤲🏻 Bu arada sizde ne gibi değişiklikler var bebişte huy değişikliği felan oldu mu 😅
Binnur94 Mrcnry Mrcnry kırkına kadar çıkılmaz dediler bizde patladık evde doğdu doğalı birtek hastaneye gittik o kadar
Mrcnry Binnur94 yok canım bnde bı annemlere gittm hatta orda kaldım bı sure sonra evime geldm hastane çıkışı dönüşte ugradm öğle geldi geçti :)
Binnur94 Yelizisz valla ben büyüdükçe uykuları düzene girer diye düşünmüştüm tam tersi oldu gece uyursa gündüz uyumuyor , gündüz uyursa da gece uyumuyor :)) birkaç gündür de çook huysuz sanırım yorucu hayat şimdi başlıyor :)