Merhaba oglum 2yasında ve kılosu 8.7
2700dogmustu sezeryan la 39 haftada.
Bu zamana kadar kaka kan ıdrar hepsı normal cıktı. Ama kılosu az. Boyunu suan bılmıyorum ama boyunda sıkıntılı durum yoktu.
Sabahları 10cici bebe ıhlamur ezıp verıyorum.
Sonra benle kahvaltıda 1yumurta peynır ekmek yer.
Öglenlerı bi koca tabak corba yer ekmekli
İkindi bazen meyveli kurabıye kek pogaca ne olursa artık..
Aksamları patates makarna ne yerse yer. Sevdıgı seyler den guzele ve hergun bı kase yogurt mutlaka yer. Aksam yemegı yemezse en kötü muhallebı yer.
Aksamları 10da uyur sabah 8.00da alarm gibi kalkar.
Öglenleri 12.30da uyur 15.00da kalkar.
Şimdi sizlerden akıl ıstıyorum yanlıs yada eksık yaptıgım bısey var mı sizce bana fıkır verın.
Bu arada alerjı yaptırdık kolları kırmızı kırmızı ve diz kapakları. Süt yumurta pirince alerjısı vardı fakat onları keısnce kılosu daha da düştü doktorum sadece sütü verme süte alerjısı cok dedi. Çiğ süt yasak diğerlerini asırıya kacmadan verebılırsın dedı. Kolları hala gecmıyor. Kılo hala almıyor ben napayım😔 bu arada babası da bende hatta ailelerimiz de zayıf ve minyon. Saglıgında çok sukur bısey yok ama nasıl kılo aldırabılırım