Benimde saçlarım aşırı dökülüyordu Doğumdan sonra. Şimdi aşırı olmasada elime gelir sürekli. Eskiden 1 tel bile gelmezdi elime o ayrı 😞 bioblas sarımsak şampuanı aldım belki dökülmeyi durdurur yeni saçlar çıkarır diye. Acaba kullanıp memnun kalan var mı?