Nhn_ SMA ile ilgili tecrübelerinizi alabilir miyim? Probiyotik damla kullandınız mı?Bebişlerinizin kilo alımı ve gelişimi nasıl?
littleprincemom Nhn_ cok tecrube gerektiren birsey degil bebeginiz yapisi hangisini kabul ediyosa onla devam ediyosunuz hipp combiotic kullandim guzel ilk 3 ay icin ben 3.ay baslamistim mamaya doyuruculugu az olduğu için aptamile gectik kabiz yapti sma 2 ye gecegim bi 10gunumuz kaldi gayet guzel kakamizda sorun olmadi
Bebegimucizem Nhn_ sma 1 numarasını çok severek içti oğlum kabızlık da ilk aldığımız hafta dışında bir daha olmadı. Çok güzel bir mama kilo aldırıyor ama 2 numaraya geçince yoğun tuz tadından içmez oldu. Evolviaya geçtik
Linaidilmom Nhn_ Diş tedavisi görücektim, sütümü sağdığımda az geldi bende aç kalmasındansa mama yesin dedim ve sma optipro aldım felaket gaz yaptı çocuğuma. Gaz sancılarımız azalmaya başlamıştı damla bile kullanmıyordum artık başa sardık gibi oldu😬
Nhn_ littleprincemom biz en başta sma 1 kullandık bebeğim gazlı bir bebek olduğu için hippe geçtik ama doyurucu değildi o yüzden tekrardan sma ya döndük ama pro ve prebiyotik içermediği için sindirimde sıkıntı yaşıyoruz onun dışında bebeğim severek içiyor o yüzden diğer annelerin fikrini almak istedim