Kızlar ya valla çok moralim bozuk bebeğim 7günlük 4 günlükken biberonla mama verirken boguldu oglum dudakları morardı bir anda genzine kaçtı muhtemelen öksürme falan hiç bişey yapmadı neyse az önce normal emzirirken tekrar genzine kaçtı gliba dudakları hafif morarır gbi oldu memeyi çektim ağzından hafif dogrultunca öksürmeye başladı ters çevirip sırtona vurdm toparladı ama bu dudaklarının morarması falan çok canımı sıktı ya varmı böylembişey başına gelen neden olur anlamıyorum korkuyorum o an farkedemem morardığını falan allah korusun bişey olur diye ya