Hilaskk Arkadaslar bebegime 3 aylikken tortikollis yani egri boyun tanisi kondu daha sonra egzersizlere basladik sonra masaj yaptirmaya basladim 9 aylik oldu ama tam duzelme yok tortikollisli bebegi olan var mi ???
Dividizxxx Hilaskk biz de olmuştu ortopedi baş egzersizi gösterdi ama bebeğim yaptırmamıştı . Daha sonra kendiliğinden şişlik indi ve boynu düz oldu