Kızlar mrb kızım doğduğunda pıspıs yapıp uyutuyordum karyolada büyüdükçe beşiğinde sallayarak uyutmaya başladım suan 14. Aydayız hiç ayakta sallamadım illa beşikte sallanarak uyucak bunu ben dize nasıl alıstırabilirim gündüzleri annemlere gidip uykusunda eve geri dönüyorum sızce bu saatten sonra alısırmı