Deletedmom505 Kızlar mrb 2 ay 10 günlük bebegim var göz muaynesine gitmedik henüz. Randevu bulamıyorum devlet hastanesinde özelde göze götüren var mı ne kadar ücreti nasıl yapılıyo bilenler yazabilirse sevinirim
Eminos Deletedmom505 saglik ocagindaki doktorumuz yapmisti hatta yaparken de muayeneye bile gerek yok basil takip ediyor herseyi demisti
Sevgilimmm Deletedmom505 İstanbul medikal Park ta göz muayenesi ücretsiz. Gaziosmanpaşa dakine gitmistik. Eğer İstanbul’da iseniz arayıp sorun kampanya devam ediyor mu diye
Deletedmom0099 istanbulda mısınız bilmiyorum da ben pendik medipolde ücretsiz yapılıyor sigortalı herkese normalde de 70 lira civarı özellerde
EbruIrmak Deletedmom0099 merhabalar ne zman yaptırdınız acaba siz ve kaç aylıktan itibaren yapıyorlar bilginiz varmı
Yoan Eminos sağlık ocağı değil muhakkak bir göz doktorunun görmesi gerekir göz dibi muayenesi yapılması gerek sadece takip yeterli değil
Yuliya1219 Deletedmom505 mutlaka hastanede yaptirin canim siz benim bebegim goz takibi yapiyo en ufak seyleri bile goruyo hastanede muayene olana dek super goruyo saniyoduk ne kayma var ne bisey ama gel gelelim 7.5 derece hipermetrop.
Elifin_Saresi Deletedmom505 şehir hastanesinde yaptırmıştık canım 15 gün sonraya vermişlerdi randevu bende mutlaka hastanede yapılması gerek diye biliyorum çünkü detaylı bi muayene
Busssss Deletedmom505 ben de yaptırdım 2 aylıkken sadece 1 dakika baktı asıl göz muayenesi 6 aylıkken yapacağım dedi 80 lira idi
Mom62636362 Deletedmom505 Kayseri’de özel bir hastane 250 tl demiş eşime birinci çocuk için, ikinci çocuk için 150 tl alıyorlarmış
Yoan Eminos peki siz bilirsiniz tabiki götürüp götürmemek size kalmış ben sadece Bilgi vermek istedim 2 yaşında muayene olması gerekecek zaten eğer götürürseniz