Merhaba. Biz pedia-d 3 damla ile başladık. Aynı şeyleri düşünüyorum çok huzursuzluk ve gaz yaptı. 20 güne kadar doktora söylemeden kestim. (Hatalı davranış ama dayanamadım) sonra başka doktor coledan 1 damla verdi. Ben yine de markadan bağımsız olarak d vitamininin huzursuzluk yaptığını hissediyorum ama mecbur kullanıyorum. Ben de bundan sonra ocean deneyeceğim