Badeee bir de gaz için bunları yapıyordum ve rahatliyordu her akşam uyku saati gelmeden önce banyo yaptiriyordum.sonra bebek yağıyla güzelce youtube da videoları var kolik masajı yapıyordum. Banyo yaptırıp masaj yaparken ısıtıcı acabilirsiniz çünkü üşümesin o da etki eder. Daha sonra bacak hareketleri yaptiriyordum.ayaklarini sıkıca giydirdim com önemli benim bebeğim yaz bebeği olduğu halde ayaklarinda 3 kat oluyordu yoksa gazını rahat çıkaramıyor. Daha sonra emzirip karnını doyurup yatırıyordum. Sonra ütü ile havlu işitip çok sıcak olmamak kaydıyla ayaklarına sarıyordum tabi bunları yaparken car car ağlıyordu ağlar çünkü çok sancısı var özellikle masaj yaparken ama sakinliginizi koruyarak yapım ve annenin sakinliği bebeğe de geçiyor unutmayın bebek müzikleri var ama kizim fon makinesi sesini çok severdi onu açıp hafif hafif sallardim anne için çok zor kolik bebek bazen daha bilmiyor fakat onun ağrısı daha fazla rahat edemiyor rahatlayınca bak nasıl uyuyor nasıl gülücükler saçıyor inanın her akşam bunları tekrar eder yatırırdım gündüz hiç uyumazdı gündüz de ağlardı fakat ama gündüz bunları yapamazdım akşam eşim gelince ikimiz sırasıyla bunları yaptık ve kızımın rahatlayıp saatlerce uyuyordu tabi 2 3 saatte bir karnını doyuruyordum umarım yardımcı olur. Kiraz çekirdekleri de iyi geliyor az isitip ayaklarına koyardım zaten sürekli gaz damlası kullandik