Mihrican_21_ özelde çalışmış bir ogretmen olarak söylüyorum ki, özel kurumlar havaa cıvata net! O yayınladıkları başarı listelerine inanmayın, okuyacak çocuk dersane desteği ile miss gibi de okur devlette, okumqyacaksa özelde notlar sisiriliyor, sorularda yardımcı olunuyo yani,ben anaokulu öğretmeniyim ama ortaokul kısımlarından öğretmenlerden biliyorum çünkü bunu öğretmenler değil idare istiyor ne yazikki..