Kızıma da öyle olmuştu 7 aylıktı sanırım uyutmaya çalışırken tam dalıyordu 2-3 dakika sonra ağlayarak uyanıyordu bu böyle 2-3 saat sürmüştü. Ben gün içinde bişeylerden korkmuş olabileceğini düşündüm ama annem nazar demişti tabii 🤷🏼♀️ okumuştu filan. Mesela şu anda da asansörden çok korkuyor bildiğin titriyor binmiyoruz asla. Belki de 7 aylıkken de o gün asansöre bindik mi hatırlamıyorum ama ondan korkmuştu belki kızım da bindiysek eğer ve ben fark etmemiş olabilirim. Sonra geçti yani ben tekrar edicek diye korkmuştum olmadı