Herkesin kişisel fikri tabi, eleştiremem ama zararlı olduğunu düşünmüyorum diyen anneler var, izleyip izlettirmemek tamamen sizin kararınız elbette, sadece zararları uzun araştırmalar sonucuyla artık kanıksanmış bir şeyi “bence öyle” diyerek hiç bir bilimsel dayanağı olmayan söylemlerle reddetmek ne derece doğru.. bizler de izleyerek büyüdük evet ve bende ki zararını ben çok net biliyorum mesela, gayet geç konuşmuşum. Tek yönlü iletişim sunan televizyon, çocuklarda geç konuşmaya sebep oluyor ,en basit etkisi. Ve bilimum zararlarından bahsediliyor artık doktorlar tarafından. Zaten ekranlarla tanışacak ve teknolojik bir çağda büyüyen bir nesil olarak teknolojiden uzak tutmak mümkün değil ve hatta saçma. Artık teknolojik bir çağda yaşıyoruz ve bunu reddetmek mantık dışı davranmak olur. Ama ben gelişiminin en hızlı olduğu yaşamının ilk yıllarında elimden geldiğinde uzak tutmayı düşünüyorum.