AselinAnnesi33 Kıızm 5 aylık süt alerjisi var ve doktormz raporlu alfemino mama yazdı ama tadı kötü çok içmiyor ek gıda daha geçmedik nasıl içirebilirim içiren deneyen var mı ne kullandınız