Kalp26 184 un eve gelerek test yapma olayı şehir efsanesi oyle bır sey yok ınanmayın.aılecek koronaya yakalandık karantınamızın 11. Gunu.eşim ve babası ağırlastıgı ıcın hastanede test yaptırdılar devlette aşırı sıra vardı ve semptomlar yetersız sız korona degılsınız ılerlemıs faranjıt var deyıp 3 gun ustuste gonderdıler.onlarda yurt dısına cıkacakların yaptırdıgı sekılde 250 tl ucretle gıdıp yaptırdılar pozıtıf cıkmalarına ragmen bana bebege ve kaynanama test yapmaya gelmedıler bıle.eve kontrole gelen doktor bende semptomların hepsı oldugu ıcın test yapmadı dırek ılac verdı kaynanamda semptom olmadıgı ıcın güç bela 3-4 gun sonra filyasyon ekıbı testını yaptı hanı onda yoksa kendını korusun evın ıcınde dıye.yanı gıdıp ucretlı ya da devlette sıra bekleyerek yaptırabılırsınız ama yeterlı semptom yok derlerse devlette testı yapmaz