Merhabalar. Emzirmeden sonra aşırı derece de göğüslerimde sızı oluyor. Özellikle gece ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Süt indiği için mi böyle oluyor. Bebeği yatırdıktan sonra yarım saat bir de uyumaya çalışıyorum. Bazen dayanamayıp parasetamol içiyorum. 🥺