AselMeva yorumların hepsini okuyamadım ama ben burdaki diğer bebeklerle kıyas yapmayı doğru bulmuyorum canım internetten persentil diye bişey var ona bakıyorum ortalamaysa kendimi üzmüyorum hiç çünkü burda kilolu doğanlar var mamayla kilo alanlar var az hareketli bebekler var anne sütü çok yarayanlar var yani herkesin şartları farklı farklı 🤷🏼♀️ Mama konusunda tabi bişey diyemem mama kullanmadık hiç kullanan arkadaşlar fikir vermiş bu güzel bişey ama diğer bebeklerin kilosuna boyuna bakıp üzme kendini de bebeğini de bence mutlu sağlıklı bebekler olmaları bence çok daha önemli😇