Ozden ben hastaneden eve geldiğimizden beri hep üç saat kuralıyla beslediğim için saatli hala herşeyi o yüzden biliyorum hatta gece kurulu saat gibi kızım 5 te 7:50 de uyanır sonra 10:30 onlarda meme veririm sonra bi mama bi süt gider birbirimizin bu düzenine alışınca kaç dk emdiğini bile biliyo insan 🍀