Merhaba kızlar.
10 günlük bebeğim var. Sezeryan Doğum oldum. Dikiş yerlerimde iltihap ve çok ciddi akıntım var. Ayrıca ağrım da çok oluyor. Antibiyotik içmezsem asla geçmeyecek iltihap. Fakat merak ettiğim kadın doğum doktorum bana Aksef adında bir antibiyotik ve ağrı kesici olarak Majezik verdi. Bunları içiyorum ama sütten bebeğime geçip ona zarar verir diye çok korkuyorum. Var mı benim gibi bir şey yaşayan 😔😔