Bucennetkokusu 9 Mart👑
8 gün sonra 6 aylık oluyoruz zaman zaman salyalari aldı başını gitti diş çıkarıyor dedik geçti aynı zamnda baya huysuzdu çıngıraklarini oturmayı çok seviyor uzanmak hiç istemiyor herkese bol bol gülücük saçıyor ona bakıp konuşmanız yeterli😅 Kucakda durmayı çok seviyor kızlar olduğu yerde kendi ekseninde dönüyor bacaklarini tutarakta yan dönüyor ama öyle tam anlamıyla yus üstü faln dönmüyor sizce normal mi birde tadima ilk meyveyle baslamamaliymis diye biliyorum ilk tatlı şeyler yiyince beklentisi hep tatlı yönünde oluyormuş doğrumu acaba onun dışında çok şükür maşallah iyiyiz 🤗