Sevcanahmet Kızlar merhaba oglumun şubatın 5inde sünneti var 6 ay aşısı da şubatın 7sinde ikisi üst üste ağar gelir mi bebege hangisini erteleyebilirim yardımcı olurmusunuz
btlbtl Sevcanahmet ustuste getirmeyin bence bizimde oyle oldu once asi olsun onu atlatsin sonra sunnet yapalim sunnetin acelesi yok dedi doktorumuz oyle yaptik 🙃
Glin89 Sevcanahmet canım 6. Ay da 4 tane aşı yiyor sünnette ilk üç gün zor gecio sonra bence sünneti ertele biraz
Zuzuu Sevcanahmet ben sünnet yaptırıp 4 gün sonra aşısını yaptırmıştım sünnet yapan cerrah bişey olmaz demişti ama bizimki 1. Ay aşısıydı bir tane aşıydı sadece 6.ay aşısı biraz ağır o yüzden sünnet yapan doktora bir sorun
Mervan Merhaba canım benim bebegim 20 günlük du yaptigimda 1.asisida vardı hemşire 1 hafta geçsin öyle getir demsiti vok suku r bir sorun yaşamadım ama her bebek aynı bilmiyorum hemşireye bir daniş sen yinede 6. Ayda kacta asi yapılıyor bilgin var mı bakım de şubatta
Sevcanahmet Söyledim doktoruna 1 2 günden bişey olmaz dedi ama 1 2 gün sonra getir dedi 4.Ay aşısı çok zor geçmişti sağlık ocağına gidip sorucam önce yada 1 hafta sonra goturucem artık asiya