Musabbebek bende sırf bunun için foruma girdim tesadüf ilk sırada çıktı karşıma. Bende 2 defa felan yasadim bu zamana kadaroglum 20 aylık ama son 1 haftadır her gece olmaya başladı ve endiselenmeye başladım ve hep aynı saatlerde uyanıyor 2 buçuk 3 civarı hiç bir şekilde kucağımiza alıp sakinlestiremiuoruz bi arkadaş yazmış cam kenarı diye bende öyle yapıyorum balkona felan çıkardım az önce kediler neredeymiş kuşlar neredeymiş diyerek sakinleati sonra hemen geri odaya göturdum hemen uyudu. Ama neden hergun olmaya başladı onu anlamadım çok canım sıkıldı bu duruma