Bu durumu en yakın yaşayan biri olarak şunu diyebilirm. Doktora sorduğunuzda bebeklerde 7-8 güne kadar normal diyor. Ya çay kaşığı ile ağzına hakiki zeytinyağı verin yada poposuna kulak çubuğuna zeytinyağı sürerek rahatlatmaya çalışın diyor. Ben yaptım işe yaramadı 6. Gün fitil aldım doktora sorarak. ( gliserin kansuk diye bebeklere zararı olmayan bir fitil ) Fitili yapar yapmaz öylebi kaka yaptıki rahat etti bebeğim. ( bu arada 51 günlük bebeğim ve dediklerim dün oluyor ) siz yinede doktora sorarak fitil alın.