Melekbebekkkk Kızlar 20 günlük bebegim var fışkırır gibi kusmuyor yatağına yatarken kenardan bırakıyor. Sürekli kusuyor ve süreklide emiyor napıcam bilmiyorum. Fazla mı geliyor acaba yoksa sütüm mü yaramıyor anlamadım
[silindi] Melekbebekkkk ağzının kenarından sızdırır tarzda çıkartması kusma sayılmaz annemiz. Fışkırır tarzda yediğinin yarısından fazlasını çıkartıyorsa kusma kabul edilir. Bebeğiniz büyük ihtimal kendi kendine gazını çıkartırken fazlalığını da çıkartıyordur Endişelenmeyin 🌸
Selin39 Melekbebekkkk bebeklerde sızma tarzı kusma normal canım, reflüsü vardır büyük ihtimal, reflü yatağında yatır.. fışkırır tarzda kusmaları olursa muhakkak çocuk hekimi görmeli
Mehmetaslan Melekbebekkkk canım reflü yatağı kullan a 101den ben uygun fiyata almıştım. Beşiğinin içine ona yatır istersen eğimli olduğu için reflü oluşumunu engelliyor. Oğlum 5 ay bitene kadar onda yattı bimdekinin arası dar a101 deki geniş. Kusma olayımız 10 güne kalktı kullanmaya başladıktan sonra
Melekbebekkkk [silindi] sızdırms değil aslında. Bazen süt gibi bazende kesilmiş süt gibi çıkıyor ama fazla da çıkıyor.