Yasemin58 ilk kırmızı noktalar oluştu el yüz ayak tabanında 2 doktora götürdüm şurup ve krem verdi 15 gün kadar sürdü duş 3 güne 1 yaptır mümkün oldukça suyla temas etmesin ıslak kalmasın emzik kullanımını da bıraktık doktor tavsiyesiyle kırmızı noktalar çoğalırsa antibiyotik kullanıcaz demisti doktor cok sükür gerek kalmadan 15 gün icinde söndü lekeleri bu arada bebeği kimseyle temas ettirme öpülmekten olustu biz de büyük ihtimal gecmis olsun 🌸