Kizlar gunaydin bebegimin tirnagini keserken yanlışlıkla ucundaki eti de kestim biraz derin gibi geliyo bana. Tirnaginin eti degilde parmak ucunun eti yani. O an agladi sonra sustu bebegim simdi iyi. Kanama cok oldu bebek pamuguyla durdurdum. Duruyor oyle parmağının ucu cok uzuldum agladim. Kendimi sucluyorum hala daha dikkatli olsaydim diye. Cabuk iyilesir mi? resmen uzvundan bi parcayi koparttim cocugun. Basina gelen anneler ne yapti acaba 😔