Busraygt bence sevdiği mamadan devam edin bana da sma gaz yapıor dediler hipp aldm hep kustu hiç severek içemedi alerji de yaptı hemen sma ya döndüm bol bol kimyon rezene için gaz yapan şeyler yeme birde bağırsak düzenleyici probiyotik al ben aptamile hiç güvenmiorm zamanında çok piyasadan toplatılmış bence vermeyin madem bunlarıda yaşamışsınız bizfe bir gün verdk hipp hemen bıraktım somra Sma ya devam ediyoruz gazlı bir bebek sma ekstra bir gaz yaptığını düşünmüorm… 2,5 aydan sonra bayağı azalıyor gaz problemi…