Aşırı iştahsız yemek yemiyor zaten gecelerinde ben uyumadan önce bi biberon dolusu sut veriyorum muzlu ballı felan uyanmıyor hiç bikere belki acaba sütte mi iştahsızlık yapar kessem mi diyorum uyanınca zaten emiyor bide öyle denemek istiyorum bu durum yaşayan var mi şutu verip aşırı iştahsızdı olan kesip düzelen