Dk16 Arkadaşlar bebeğim 5 günlük iştahı iyi ama memeye geldiği zaman istememezmiş yapıyor çok direniyor sonunda emiyor ama en fazla 5-10 dk Bir de benim sütüm bebeğime göre çok sanırım göğüslerim taş gibi oluyor ve ağrıyor Benim gibi olanlarınız var mı? Bu durumlarda neler yapıyorsunuz ? Gerçekten canım çok yanıyor artık 😢
Elif1601 Dk16 daha 5 günlük bebek kuvveti azdr simdi ileriki zamanlarda duzelir. bizimde oyleydi simdi 1.5 aylik olduk iyi emiyor
Srht Dk16 pompayla sağarsan zaten hem tazyik artar, hemde süt artar. şuanda ne kadar süt üretmesingerektiğini bilmiyor. Biraz elinle sağ yumuşat sonra emzirmeyi dene istersen birde
-erCansu- Dk16 elinle sag canimm azcik sutu akit yeter ama yani manuel pompa alsan sutunde bosa gitmez buzluga atardin.. az bisi sagcaksin yani
Dk16 Elif1601 sıcak havluyla masaj yapıyorum bununbu şekilde halledebilir miyim sizce mastit olmadan??
Elif1601 Dk16 bebeginiz emmezse bile gögsünüzü boşaltmanız lazim hem mastit olmamak için hemde gögüslerin hep dolu kalirsa bi süre sonra sut üretimi azalir
Elif1601 bence elinizle önden sütünüzü sağın sonrasında bebeginizi emzirin. bazi annelerin sütü fışkırıyomus bebek bu yüzdende istemiyor olabilir. benim bebegim cok zayif dogdu hic kuvveti yoktu emzik verdik bizde çenesi kuvvetlensin diye. siz emzik kullaniyor musunuz
Elif1601 Dk16 kullanin yada kullanmayin demicem o sizin bileceginiz bir is. ama üzülmeyin bebeginiz kendini toparlayacaktır