Tugce89 Kızlar ongundur bebeğim ishal maflor şase kullaniyorum iki gündür ama hala bı etki etmedi yediriom hemen kaka yaomaya basladi sarı sulu bir kakası var .şehir değişikliği yaptım acaba havasimi dokundu anlamadım . Çokta mız mız kucak istio aglio yatmak istemio . Allah’tan mama yiyor . Ateside yok çok şükür.ama çocuğum feci ishal
defnesmomm Tugce89 merhaba, kaka tahlili yaptırın, belki bilmediğiniz bir durum vardır, çocuk doktoruna görünün mutlaka. Sıvı kaybı da çok fazladır, kaynatılmış ılımış su vermenizi öneririm.
Amour Tugce89 aaa 10 gune ne gecmesi neden bekliyorshn Allah askina ya.vucudunda suyu biter allah korusun hemen doktora apar
edaozdxxr Bebeğin çok küçük, 10 gün de uzun bir süre. Vücudun sıvı kaybı halsizlik yapar. Daha fazla geç kalmadan götürün bence. Çok geçmiş olsun.
Tugceflz Sizi tedirgin etmek istemem ama İshal bebekler için çok önemli bir sorun biliyorsunuz değil mi ? Bunun için özel aşılar bile yapılırken 10 gün çok uzun bir süreç bence biran önce doktora götürmelisiniz.
Tugce89 Tugceflz evet bnde biliyorum şehir dışına çıktığım için acaba hava değişimi mi oldu bilmiyorim yavrum sürekli kaka yapio artık pişik oldu yıkıyorum
Iz-0309 Tugce89 süt alerjisi olabılır alerji mamaları var sen dr gotur ciddi bir şey olabilir ihmale gelmez
Tugceflz Tugce89 Bence gecikme sen bul bir hastane hemen git yavrularımız herşeyden değerli. Kendini onun yerine koy ishal karın ağrıtanda bir rahatsızlık ne çekiyor kimbilir
Bengisu_dunya 10 gün cok uzun bi süre 2 gün den fazla sürerse acilen doktora götürmek gerek cok geçmiş olsun