Muzik Kızlar merhaba,bır aylık olduk.Sol göğsüm cok sertleşti ateş gibi yanıyor.Parol içip düşüyo etkısı gecınce tekrar cıkabılıyor atesım.Gogsumden dolayı olabilir mi?Hep evdeyım dısarı cıkmadım sadece hastaneye gittik bebiş için maskesız hıc cıkmadım ama eşim hergun okula giidyor o da maskesiz cıkmaz korkmalı mıyım?
esmaa599 Muzik merhaba mastıt olmuş olabilirsiniz.Duş alın.Duşta göğsünuzu ovun masaj yapin. Ve goğsunuzu sagip boşaltin
Aryemus_3 Muzik Canım ben bunu 4.26 günlük bebegim 6 kere yaşadım ilk başta ne yapmam gerektiğini bilmiyordum ateş üşüme göğüs ağrısı hemen parol içip duşa giriyordum bol bol sabunla ovalayıp sıcak su döküp en sonda soğuk su döküp çıkıyorum hemen sağım yapıyorum bide ağrıyan memeyi veriyorum oğluma çok zor bişey geçmiş olsun
akillibidikcgty Muzik mastit olmuşsunuz. Iki kere yaşadım acile gittim. Halsizlik kusma ateş titreme.sertlik olan.bolgede ağrı hepsini yaşadım. Serum antibiyotik ile 3 güne kendime gelmiştim. Ama size tavsiyem dus alın sıcak suda gogusunuze masaj yapın çıkar çıkmaz bebeginiz emsin sonra sağım yapın. Buzluğa lahana koyup onuda gogusunuzun üzerine tutabilirsiniz oda ağrıyı alır rahatlatır. O tikanmadan kurtulmalısınız yoksa ateş gecmez.gecmis olsun
Mom0791 Muzik o sertlik baya gecmıyorya bndede o problem vardı hergun gunde bi 6 defa sagman gerekıyo yoksa gecmek bilmiyor mastitden dolayı cıkıyordur atesın buyuk ıhtımale
esmaa599 Muzik büyük ihtimal mastitten dolayi .Bol bol sağmaniz goğsunuzu boşaltmaniz lazım.Bir kaç güne gecer insaAllah
Deletedmom334 Muzik mastit olmuş, sıtma derecesine gelecek kadar ateş yapar ben havale geçirmek üzereydim, duşa girin masajlar yapın tarakla tarayın, bol bol emzirin, sagarken sicak havlu koyun, hemen geçmez birkaç gün sürebilir geçmiş olsun
Ayse-1987 Muzik ateş yapar yoğurt sür memene kahverengi yeri hariç iyicene kurusun sonra duşta ılık su ile masaj yaparak sert olan damarı açmaya çalış ayrıca lahana da koyuyorlar bide buzlu bez ile ovala ben bunları yaptım öle geçti süt tıkanıyor kanala böle böle aç sadece ilacla düşünme meme kanserinin sebeplerinden biride bu o yüzden masajla sağarak açmaya çalış herkes yaşıyor korkma ayrıca canın ne çekti yemedin rüyanda bişeyler mi yemek istedin onuda düşün 🙃🙃
Pinars Mastit. Kolay kolay hemen geçmez. Bol bol emzir. Benimde daha yeni geçti. Sürekli aldım emzirdim memem rahatladı. Ateşim halsizliğim bitti gitti
Muzik Aryemus_3 Sağdım az önce ama duşa gırmedım canım üstüne yagmakta zorlandım sankı kalbım ağrıo gibiydi sızde de ole mı oldu
Muzik Aryemus_3 bişi sorucam canım ates düşüp yukselıyor muydu?ve kac gün surdu ates durumu ultrasona da gırdım ama tatmin olamıyorum ya
Muzik akillibidikcgty Cok sagol canım ne zor bişimiş 😢zaten zor emzırdım ınsallah geçer ya korona oldum ben deyıp eşimi uyandırdım dustu atesım korktum ya
Aryemus_3 Muzik öyle tabi canım kolumu bile oynatamiyorum ananem derki üstüne yatarsan da kötü olur memen ananemin dediği çoğu şey doğru valla bide bizim burda böyle olan kadına bi parça ekmeğini alıp komşuya gidecen hiç konusmayacan ama yağ sürecek tabi önceden komşuya anlat öyle git 😅 gelip evde yicen inan saçma geliyo ama yaptım iki defa oda iyi geldi