Bugsebaz Bizim 40imiz çıkınca biraz daha sakinlediler ama aslında tam 2 aylık olduğunda gece ve gündüz ayrimina vardılar diyebilirim.60 gün ve 90 günlük periyotlar daha önemli bence.Ben de şimdi 90 günü gaz sancısı geçmesi için iple bekliyorum.Ayrica bence bebegin sohim tarihi de önemli bu noktada vakfından etken doğmuşsa ki benimkiler öyleydi 40 gün pek bir şey farkettirmiyor.Olmasi gereken doğum tarihinden hesaplamak bence daha doğru