Meriwa Kızlar merhaba 2 günlük olduk biz ama bugun 2 dir bezi değiştirken fark ettim kan gelmiş ama neden olur dikkat etmediğim bişey mi var yarın sabah cocuk doktorundan randevumuz var merak ettiğim için size sorayım dedim
Minikannesi00 Meriwa amorf ürat kristalleri deniyo canm,bebek susuz kaldğnda veya az beslendğnde oluyor korkma benm bebeğimde de oldu . Rengi pembe gbi bişey
mermik Kızımda da olmuştu. Kan değil, idrardaki bi bileşen demişlerdi. Ama tabiiki ihmal etmemek lazım. Umarım yolundadır her şey.
Meriwa mermik aaa olabiliyor mu öyle ilk defa duydum bugun taburcu oldum doktor yarına poliklinik den görmek istiyorum dedi yarın sabah sorucam canm teşekkür ederim
Pnargzl Benm bebeğimden gelmişti yaklaşık 2 ay önce ve hala devam ediyor ara ara yetersiz beslenme ve susuzluktan oluyor bol bol besleyin alabildiği kadar yesin içsin kum döküyor suan kristalleşme de deniliyor