Bugun tam Allahın izniyle 3 aylık olduk.. dune kadar gunduzleri uyuyamiyordu yarım kundak kullanyrz kollarından kendini uyandiriyor diye hala.. dun atlet ve corap yarım kundak denedim bacagimdada olsa derin daldi.. ama geceleri 2 saate bir kalkmalar bi hareketler falan anlamiyorum bi benim oglum mu boyle acaba ya soyle yatipta 4 saat uyudugunu gormedim hic bazen 2 bazen saat basi.. ne yapabilirim soyler misiniz