Merhaba Adana dayım bebeğim 4 aylık oldu lansinohun elektrikli pompasıyla dağım yaptım hep ama hiç memnun değilim.artık sütüm de azalmaya başladı canımı çok yakıyor.hastane tipi kiralamayı düşünüyorum Adana da nereden hangi marka be kadara kiraladınız ve memnunmusunuz?Bu arada Adana dışında yaşayan anneler de memnun olduğu marka modelleri yazarsa sevinirim.tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum