Kuzular merhabalar, bebeğim haftaya 1 yaşına girecek doğduğundan beri hırıltısı var uyurken heyecanlandıgında ve bazen genel olarak güniçinde de oluyor ilk 6 ay Dr normal dedi fakat hala devam etmekte dün kontrole gittik sırf bunun icin ve kan değerlerine bakarak alerjisinin çok yüksek olduğunu ve buna bağlı hırıltısı olduğunu söyledi Dr normalde 15 olması gerekirken alerjis 85 miş. Alerjik bebek anneleri yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım doktor bebeğinize kimyasal birsey mi veriyorsunuz dedi dikkat ediyorum çok yediklerine zaten çok küçük abur cubur vermiyorum çok yüksekmiş bunla alakalı ilaç vs yazıldı bi sonraki kontrolde alerji testi yapılacak. Tecrübeli annelerden destek bekliyorum kendi alabileceğim önlemler nelerdir