Kbraasahnn06 Dün gece rahatsızlandım ve daha ilerlememesi için soğuk algınlığı ilacı içtim o kadar kötüydüm ki her yerim ağrıyordu emzirdiğim aklıma gelmedi bişey olur mu acaba 🙈
tuval Kbraasahnn06 yok bir şey olmaz sürekli kullanmıyorsunuz neticede. Bana sıktır parol harici başka ilaç kullandırmadı.
Reynizz Geçen bende çok rahatsızlandım serum yedim 3.5 saat emzirme 3.5 saatten sonra her iki göğsünü sağ o pis ilaçlı sütü at ve emzir demişti doktor bilginiz olsun inşallah etkilenmez bebişiniz
Kbraasahnn06 tuval bana da parol ağrı kesici ve antibiyotik vermişti Doğumdan sonra kullanmam için aklıma gelmedi gelseydi o ilaçtan içerdim ama 😕