Sütün göğüsten sızmamaya başlaması göğüslerin terbiye olması anlamına mı gelir? Benim 3 buçuk aylık bebeğim var daha önce göğsümden süt sızmazdı şimdi birini emerken diğerinden sızmaya başlıyor ama sağdığımda gözle görülür bir artış yok. Sütün sızması çoğaldığı anlamına mı gelir yoksa göğsün yapısı ile mi alakalı?