Kızlar bugün doktor kontrolünden geldik kızım 5 günlük sarılık değeri 13 çıktı pazartesi tekrar gel dedi ama çok üzüldüm dünde sağlık ocağında biraz sarılık var gibi demişlerdi dünden beri ağlıyorum kızım38 haftalık sezaryendı 3 kilo doğdu doktor beslenmesi güzel belli dedi ama neden oldu sarılığı anlamadım Yenidoğan bebeğinde sarılık yaşayan oldu mu kızlar sizinkiler nasıl atlattı