tuananilmoms deniyorum bazen mantar bazen pisik oluyor. Ek gidsya gectikten sonra oldu. Daha dovrusu 9 aydan sonra ilk 9 ay hic böyle olmuyordu. Şuanda iyi yıkıyorum az açık bırakıyorum düzeliyor ama kalası hafif sulu gibi olunca yine aynı hemen pişiriyor.