Cakilkum
sadece 10 gün değil hamileyken başladı sonra geçti tam bebeğim doğunca tekrar başladı ve evde her yer saç hergün süpürmesem berbat hale geliyor tüm ev doğduktan sonra anneyi tanıyınca dökülüyor dediler kaç ay geçti hala tanıyor herhalde geçmedi gitti yatıp kalkıyorum yastıkta bile bi sürü saç kalıyor şampuan değişikliği yap diyenler de oldu onu da denedim hala dökülüyor yani özellikle önlerim baya açıldı ☹️