Oğlum 8 aylık oldu. Bu zamana kadar hep emdi. Ek besine zaten çoktan başladık ama şu 1 aydır çok az emiyordu şimdi 3 4 gündür hiç emmiyor 3 4 yudum emiyor göğsüm ile oynayıp ittiriyor uykulu uykusuz aç hep emzirmeyi denedim ama yok 😪 sütüm akıyor bazen çamaşırıma o sırada veriyorum ama yine almıyor. Manuel ile sağmaya çalışınca da gelmiyor süt yada az geliyor. Sizce ne yapmam lazım daha öncede yazdım foruma ama cevap veren olmadı lütfen evladım için yardımcı olun… Yurtdışında yaşıyorum yardımcı olanım da yok