Mysunshines17 bende konyaaltındayım. Oliposa ve akdeniz şifaya da gittim. Hiç beğenmedim , sanki ücretsiz geldim gibi davranıyorlar. 2 dk bakıp bir kan testlere falan gönderiyor. Yani yenidoğan bebekten ne kanı aolucak. Medstar hiç böyle bişey istemedi ve takibi iyi yapıyor çok ilgililer. Zatten medstarda doğurdum