pasabeyy Kızlar 7ay.15 gunluk oglum ek gidaya başladığı günden beri hep kabiz artık napicagimi şaşırıyorum armut kayısı vs gidiyoruz yogurtla falan gene aynı kati bisey vermiyorum gene aynı napicam ben bu cocuk hep boyle mi olucak ?
As1ioz pasabeyy bizde oyleydik megerse cocuguma kan ilacı kabız yapıyormuş simsiyah ve hep kabızdı ilacı hemen degiştrdim sidefer kullanıyoruz
pasabeyy As1ioz 3 4 gundur onuda kestim suan vermiyorum kan değerleri iyide zaten suanlik ama hala tik yok