Tbaltn 7 aylık bebeğim var ve kakasını yaparken ıkınıyor ve kakası su gibi acaba ishal mı oldu? Yada anne sütü alıyor ondan dolayı mı? Benim gibi durumla karşılaşan anneler var mı acaba? Önerileriniz neler?
Ay-Bek Tbaltn benim bebeğim de 5. Aya yeni girdi kakası doğduğundan beri sulu ve içinde pütürcükler var normal mi bilmiyorum
Balevlat2019 Ek gıdaya gectınız dı mı ? Benım kızımda 8 aylık ıkı gun kabızlık cektı sımdı normale dondu ama yaparken gene ıkınıyo ne oluyo anlamadım
Balevlat2019 Ay-Bek o normal beyazsa puturcukler emdıgı sutun yaglı kısımlarıymıs yanı sutunuz yaradıgı anlamına gelıyomus bana oyle demıslerdı
Ay-Bek Balevlat2019 ama baya sulu ben de korktum neden böyle diye ama dediğiniz gibi içinde pütürcükler var